Sjukling...

Det blev inte så mycket plugg idag, för när jag gämtade Lucas från dagis så hostade han och va hängig. När vi kom hem så kände jag att han va varm så jag tog tempen, han hade inte feber men hög temp 37,7. Så vi satte oss i soffan och myste. Lucas ville ligga i mitt knä i stort sett hela tiden och det brukar han inte vilja så ofta så man märkte på honom att han inte mådde helt bra.






Massa mys och lite bus ♥

Vi låg mest i soffan och kollade på barnprogram och myste, men ibland gick Lucas iväg och grejade med leksakerna och sen kom han tillbaka och busade lite innan han la sig i soffan igen. Senare på eftermiddagen hade han fått feber 39,1..


Sen somnade han i mitt knä ♥ Han brukar ju inte sova på eftermiddagarna men idag fick han sova en stund för han hade inte sovit så länge på dagis pga hostan.

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

stackarn! hoppas han kryar på sig å blir frisk snart

kram från oss

2011-03-01 @ 07:30:53
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Sandra & Novalie

Men lilla sötnos då! Hoppas han slipper magsjukan! Kram

2011-03-01 @ 08:56:27
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback