Italienresan, dag 3 i huset, 22/6-10

Det är S K I T väder ute idag... Bara massa snö och blåst.. Det i kompination med en sjuk liten kille som kollar på barnprogram och en rastlös mamma är inget kul..
Men för att göra något roligare så har jag kollat på bilder från förra sommaren. Bilder från när vi va i Italien, har ju lagt upp en del bilder på bloggen från resan redan. Men jag är inte klar så jag tänkte lägga upp lite fler bilder nu :) Vill ni läsa om våran Italienresa och kolla på fler bilder så kan du klicka här!
För er som inte vet så bilade vi till Italien i Juno 2010 :) Åkte genom massa länder på vägen och hittade på roliga saker. I Italien hyrde vi ett hus. Det var jag, Johan, Lucas, Mamma, Emma, Frida, Sara och Emmas föräldrar och syskon.

Nu kommer det lite bilder från tredje dagen i huset, den spenderades vid poolen :)


God morgon!

Världens sötaste äter frukost ute :)

Lucas & Naima leker vid den lilla poolen, dom va ganska blöta efteråt :P



Underbart väder, dopp i poolen!

Sötnosen leker vid poolen :)



Underbar dag vid poolen!


Vill du se fler bilder från Italien resan så kan du klicka här! och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Vilken fin bikini du hade =)

2011-02-10 @ 16:19:11
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad liten han var Lucas, tiden går alldeles för fort ;)

2011-02-10 @ 18:15:33
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback