Dagisbus och brödbak!

Lång dag i skolan idag, först plugga psykologi, sen engelska lektion och sist svenska B lektion. Innan jag hämtade Lucas på dagis så gick jag till ica en sväng och handlade lite, köpte lite baksaker och blöjor till dagis.

När jag kom till dagiset så gick Lucas runt med aldeles för stora klackskor på fötterna, hur söt som helst!! ♥ Han gör olika saker varje dag, ena dagen när jag kommer och hämtar honom så leker han med bilar, andra dagen är han i dockvrån och lagar mat, en annan dag klär han ut sig i kläder från maskeradlådan.
Igår när jag hämtade honom så lekte han och 3 killar till inne i lekrummet, dom klättrade och busade i rutschkanan. Helt tokiga :P Man blir så glad när man ser att han har så kul på dagis!

När vi kom hem från dagis så slängde jag in kläder i tvättmaskinen, startade en diskmaskin och myste med Lucas i soffan. Sen medans Lucas såg på barnprogram så bakade jag bröd, morotsbullar! Provade ett nytt recept, det var väldigt lätt och väldigt gott! Nu ska jag se lite på tv innan jag ska gå och lägga mig. Imorgon har jag programhantering på morgonen som vanligt och sen ska jag simma.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

åh va gott det såg ut! =)

2011-02-04 @ 07:17:10
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback