Baka & måla

Idag har jag vart i skolan igen, efter en vecka hemma med en sjuk liten kille. Idag hade jag programhantering som vanligt på måndagar. När jag kom hem vid halv 12 så städade jag lägenheten, åt lunch och kollade lite på tv. Sen vid 2 vaknade barnen på dagis så då gick jag och hämtade Lucas :)

Vi gick en sväng till ica innan vi gick hem. Köpte massa frukt och våtservetter. När vi kom hem så bakade jag kärleksmums medans Lucas målade :) Han va inte på sitt bästa humör så det gällde att hitta på nåt skoj hela tiden annars blev det skrik.. Men när jag tog fram papper och kritor så blev han glad. Han fyllde 3 papper, båda sidorna av papprena va helt fulla :P Blev väldigt fina teckningar, pappa fick en, mormor & Emma fick en och moster Sara fick en :)





Konstnären Lucas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback