110225

Idag har det inte hänt speciellt mycket här.. Jag fick lite sovmorgon imorse till kvart i 8, sen fick jag gå upp för då skulle Johan till Ed. Han ska greja med bilarna denna helgen me. Jag och Lucas myste framför barnprogram en stund på morgonen men sen blev Lucas på gnällhumör och va det hela förmiddagen..
Vid halv 11 somnade han och sov i drygt två timmar och jag passade på att vila i soffan och kolla på Ghost Whisperer. När Lucas vaknade igen så satt vi uppe på hans rum och byggde tågbanor och byggde hus :) Han tyckte att det var så skoj att bygga och greja! :)

När Lucas hade ätit lunch så började han bli rastlös och gnällig igen, inget va kul. Så vid 4 tog vi på oss varma kläder och gick till Ica, mötte upp mamma där och så handlade vi lite och gick hem till mamma och Emma. Där åt vi tacos och Lucas lekte med bilar, som vanligt :P Strax efter 7 gick jag och Lucas hem och vid 8 somnade han. Så nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på filmen "Tusen gånger starkare", hoppas att den är bra.



Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

cool bild =)

2011-02-26 @ 07:52:11
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

jasså du kör den metoden "sover inte jag sover ingen" ;)

va kul med IKEA är johan hemma igen eller åker du dit me några andra?

2011-02-26 @ 09:34:49
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback