110220

Jag och Lucas sov ju hos mamma & Emma från lördag till söndag :) Det blev en väldigt lugn lördag, Lucas lekte med bilar och grejade större delen av dagen. Jag satt och myste med Mira i soffan en stund på förmiddagen medans Lucas lekte :)




Efter lunch så tog jag, Lucas, Emma och Ossi en kort promenad. Jag hade inte med vagnen till mamma så Lucas fick gå själv :) Vi gick ner till djuraffären och kollade lite, och på vägen tillbaka fanns det massa intressanta saker att kolla på tyckte Lucas :P







När vi kom in igen så va Lucas hungrig så han fixade lite rostade smörgåsar :P


På eftermiddagen skulle Mira bada, Lucas blev lite sur när han inte fick bada när Mira skulle bada :P Så när Mira badat klart så fick Lucas bada och då va han nöjd :)


Mira njuter i badet :)




B U S U N G E !!!



På kvällen när Johan kommit tillbaka från Ed så bjöd mamma & Emma på mat och efterrätt :) Sen åkte vi hem och Lucas somnade direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback