Torsdag-Fredag 22-23/12

I torsdags jobbade Johan bara halv dag, sen tog han julledigt. Han kom hem vid lunch och är ledig fram till 9 januari precis som jag & Lucas är! :) På eftermiddagen åkte vi till Lucas farmor & farfar i Ed, åt mat och sov äver där. På fredagen så klädde Lucas granen tillsammans med farmor & farfar och jag & Lucas bakade mer julgodis, Johan gjorde ischoklad och jag gjorde pepparkaksmuffins :)

Sen åt vi lunch tillsammans innan vi åkte till Uddevalla igen, först åkte vi till Gustavsberg för att lämna julgranen som vi hade med oss. Detta året skulle julafton firas med familjen på min sida + Emmas familj som kom ner från Piteå och stockholm :) Emmas föräldrar & syskon med familjer bodde på ett vandrarhem nere vid vattnet på Gustavsberg och eftersom vi skulle bli 25 st på jul så valde vi att fira julen i lokalen där på vandrarhemmet. Så där lämnade vi julgranen. När granen var lämnad så åkte vi och hämtade mina systrar och åkte vidare till våran pappa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback