Måndag

Igår efter skolan så hämtade jag som vanligt Lucas på dagis, sen ville han gå till Emma & Mira och leka. Så vi gick dit för att se om dom var hemma. Det vara bara Sara som var hemma, så vi gick in till henne :) Men hon skulle iväg strax efter vi kommit och jag orkade inte dra på alla ytterkläder igen eftersom vi precis kommit in. Så vi stannade där och lekte med duplo. Jag hade skickat ett sms till Emma och frågat vart dom var och efter en liten stund så fick jag svar, dom hade vart på öppna förskolan och var nu på väg hem igen. Så då tog jag & Lucas på oss ytterkläderna, tog med oss deras hund Ossi och gick ut & mötte dom. Sen vände vi och gick med till dom igen.
När vi kom in igen så sov Mira i vagnen och Lucas ville kolla på Emil i Lönneberga. Lite senare vaknade Mira och mamma, Sara & Frida kom hem. Så vi fikade och så kom även Johan dit. Lucas och jag pärlade ett halsband tillsammans, med stora färgklada pärlor i olika former. Lucas älskar sitt nya halsband :) Sen åkte vi hem igen.


Några bilder på vägen från dagis


Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: tack fina du :)

2011-12-06 @ 21:15:09
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback