Lekdag hos Melissa & barnen

I torsdags åkte jag & Lucas hem till Melissa, Vincent & Linus :) Johan skulle iväg och träffa sina syskon en stund och få en tidig födelsedags present.

Killarna lekte jättebra som vanligt, men dom brukar alltid bråka lite också om vem som ska ha bilen eller andra leksaker men de gjorde dom inte då. Nu lekte dom tillsammans hela tiden :) Dom va helt tokiga som vanligt och satt aldrig still!


Tog inga bilder i början när dom lekte, men när dom härjat runt en stund så blev det fika paus och fylla på energin lite.

Efter fikat förvandlades soffan till en studsmatta, men den va inte tillräckligt stor.. Så dom gick in i sovrummet och hoppade i Melissa&Marcus säng istället :P

Busungar ♥




Lite blandade bilder. Medans buskillarna sprang runt i lägenheten så satt mammorna i soffan och pratade :) Linus sov en bra stund men när han vaknade så fick jag både mata och mysa med bebis ♥


Sen kom även Marcus hem från jobbet. Killarna lekte en stund till innan jag & Lucas gick hemåt, klockan va redan närmare 6 och Lucas började bli trött. Vi gick förbi ica en sväng för att handla lite och Johan kom dit och gick tillsammans med oss hem :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

super fina bilder på busgrabbarna =) snacka om vilda å galna haha!!



föresten så vill vi komma på bullkalas nu när jag sett att ni bakat haha

Kram <3

2011-08-21 @ 11:30:06
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

träligt att helgen är över? eller vad ska man säga? :)

2011-08-21 @ 13:29:09
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: EmmaMaria

Hej Sofia!

Vet inte om du minns, men vi gick i samma klass på Dingle. Umgicks en del i början...

Jag brukar läsa din blogg å tycker den är himla mysig med alla bilder. Roligt att följa er vardag och se hur din fina son utvecklas. =)

Man får en härlig och verklig bild av hur det är att ha barn =)

För mig är det inte dags än på ett par år, men längtar och ser fram emot det- Verkligen!

Får nöja mig med att bli moster för första gången i januari =)

Ska ni inte ha en till snart? ;)

Kram EmmaMaria

2011-08-27 @ 12:51:07
URL: http://jemmalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback