Måndag, halkbanan.. (8/8-11)

I måndags åkte Lucas till farmor & farfar tillsammans med pappa. Jag kunde inte åka med, dels ville jag inte lämna katterna när dom precis hade kommit till oss och sen skulle jag ha halkan under dagen.

Vid halv 11 var jag på trafikskolan, vi va 4 körskoleelever som skulle med till halbanan så vi tog 2 bilar. Vi körde först mot färgelanda och tränade omkörning och sen körde vi till Glimmingen för att prova halkbanan. Jag va skitnervös på morgonen innan jag skulle till körskolan men när jag väl kom fram till halkbanan så va jag inte nervös längre. Jag kände att det finns ju liksom ingen anledning till att vara nervös, dom säger ju vad man ska göra och alla säger ju att det är så kul. Och det var det, de va jättekul!

Jag kom hem vid 5, hela dagen hade försvunnit.. Gick en sväng till banken och fixade en sak som jag hade glömt. Sen gick jag en sväng och kollade i några affärer innan jag cyklade mot ica, stannade till hos mamma & Emma och pratade lite innan jag handlade lite mat och cyklade hem igen.

Kändes jättekonstigt att vara ensam hemma.. Johan är ju inte alltid hemma eftersom han jobbar och så men Lucas är ju alltid hemma när jag är hemma i vanliga fall. Händer väldigt sällan att jag är ifrån Lucas om jag inte jobbar eller är i skolan. Så det kändes väldigt tomt.. Käkade lite pizza under kvällen och såg på Skärgårdsdoktorn & One tree hill. Emma & Tc kom förbi en sväng också och kollade på katterna och pratade lite :)


Lucas tidigt på morgonen när han kollar på pippi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback