Prinsen & prinsessorna

Igår åkte Johan till Ed tidigt på morgonen för att greja med 740.n. Så det va bara jag och Lucas hemma. Blev en väldigt lugn dag, jag kom inte på något speciellt som jag ville göra så det blev en hemma dag. Kanske behövs det också efter alla utflykter och resor i sommar.

På förmiddagen innan Lucas skulle sova så myste vi i soffan och såg på barnprogram. Medans Lucas sov i två timmar så låg jag själv i soffan och kollade på One tree hill. När Lucas vaknat igen så åt vi lunch och lekte med katterna. Lucas har lärt sig att man måste vara snäll mot katterna och inte jaga dom eller dra i svansen. Och katterna verkar ha vant sig med Lucas och verkar inte tycka att det är jobbigt när han lyfter upp dom :)

Här är några bilder på mina fina ♥


Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Kul att det jag gör uppskattas =) Då blir man glad!



Vilka sötnosar! Både Lucas och kattarna!



Kram Sara

2011-08-12 @ 16:30:51
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Sandra & Novalie

Men gud så söt Lucas är när han gosat in sig med katten, sötnosar.

2011-08-14 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback