Godmorgon..

Sitter här och äter k-special med mjölk, läser lite bloggar också. Ska cykla iväg till skolan om en liten stund, första dagen efter sommarlovet. Det har vart ett så härligt sommarlov, jag har fått massa ledig tid (även om ja jobbat några kvällar) med Lucas och vi har hittat på mycket roliga saker! Även nu i slutet av sommaren när Johan haft semester :) Men nu är lovet slut.. Hade gärna vart hemma längre men ja hoppas på att tiden går fort så att det snart är jullov!

Idag ska även Lucas till dagis första dagen efter ett låångt sommarlov. Han har inte vart där sen före midsommar någon gång. Jag håller tummarna för att det går bra att lämna honom utan att han blir jätteledsen.. Han ska inte vara där så länge idag, de blir en kort dag idag, imorn och på onsdag som mjukstart :)

Ne nu måste jag ta fram kläderna jag ska ha och packa ihop lite saker!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback