Fredag

Har precis kommit hem. Lucas ligger uppe i sängen och jag tänkte lägga mig i soffan och kolla lite på tv innan jag ska sova.

Idag efter att Lucas sovit så åt vi lunch och sen gick vi till lekplatsen tillsammans med Emma & Mira :) Sen gick vi hem till mamma som precis hade kommit hem från jobbet. Blev lite smörgåsfika innan vi gick ner till strandpromenaden. Lucas, mamma, Emma & Frida badade. Efter det gick vi hem till mamma & Emma och åt tacos innan jag & Lucas cyklade hem. Så det har vart en trevlig & mysig dag! Men jag har inte hunnit lägga in bilderna på datan än då som kommer senare ikväll eller imorn.


Får bli några bilder från igår istället.

Vi var på biblioteket en stund, Lucas målade och lekte med bilarna som finns där. Böckerna va inte så intressanta :P

Såhär arg blir man om man inte får äta kiwi med skal..
Jag delade varsin kiwi till mig och Lucas och tänkte att jag skulle hjälpa honom att gräva ur bitar eftersom de är rätt svårt när man är liten. Men Lucas bröt ihop totalt och blev skitarg.. Han kastade sig i soffan, sparkade och skrek som en galning hur länge som helst.. Det hjälpte inte att jag sa att jag kunde dela kiwin och ta bort skalet så att han kunde äta med fingrarna, han va skitarg ändå.. Han är inte den som brukar bli arg, men nu var han riktigt arg! Tillslut lugnade han ner sig och då gick det bra att jag hjälpte honom.

Det är inte alltid lätt att vara 2 år, mammas lilla skruttunge ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

nemen oj så arg man kan bli lilla Lucas inte bara min son som har ett hett temperament ser jag ;)

å såna grejer dom surar över "inte äta kiwi med skal" haah knasungar vi har :D

2011-08-13 @ 20:38:57
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback