Andra dagen på husvagnssemester. Tisdag morgon & förmiddag (2/8-11)

Vi har det undervart härligt här på campingen. Vädret kan inte vara bättre, vattnet är jättevarmt och det finns massa skoj att göra. Lucas älskar att vara här, han bara njuter! Leker och badar hela dagarna, sen somnar han någon gång mellan 20.30 och 22 beroende på när han blir trött och på morgonen sover han ända till 8-halv 9 så det är helt perfekt! Riktigt semester!

Här kommer lite bilder från första morgonen och förmiddagen här på campingen.


God frukost utanför husvagnen



Lucas sover en stund på förmiddagen, jag passar på att läsa lite och Johan sitter vid datan


Vi hade köpt pannkakor som vi åt till lunch, gjorde lite roliga mönster av sylten :P Men hemmagjorda pannkakor är iaf grymt mycket godare!


Efter lunch gick vi ner till stranden och va där i några timmar!


Fler bilder kommer, men nu har jag inte tid. Ska fixa iordning lunchen och sen gå vi ner till stranden. Passade på att blogga lite nu medans killarna vilar inne i husvagnen.

Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Åh vad härligt ni ser ut att ha det!

Och håller med om att vädret inte kunde ha varit bättre! Underbart är det.

Vi ligger på Mölltorp.



Är boken bra? Har funderat på den, men har fått för mig att den är hemsk och att jag kommer gråta mig genom den (utan att ha läst baksidan ens en gång)



Kram Sara

2011-08-04 @ 21:58:22
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Ja den verkar bra, men jag tror inte att jag vågar mig på den. Jag är alldeles för blödig så jag kommer gråta floder!



Hoppas att ni har det fortsatt toppen på Öland!

Kramar!

2011-08-06 @ 14:56:02
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback