Torsdag

Idag var det fjärde inskolningsdagen för Lucas :) Egentligen skulle Johan ha gått dit med honom när jag va i skolan. Men Johan har blivit förkyld så han fick vara hemma och vila så fick jag gå till dagiset med Lucas istället. Det är ju inget kul att Johan är förkyld.. Men jag är glad att jag fick följa med Lucas till dagis idag igen! :)

Det var bara Lucas & två andra pojkar inne på dagiset idag, dom andra var ute. Lucas gick runt och lekte och brydde sig nästan inte alls om mig, jag satt mest och pratade med frökarna :) Tror att det kommer gå bra nästa vecka när Lucas ska vara själv på dagiset, det blir nog värre för mig som ska lämna honom.





När vi kom hem så somnade Lucas direkt, men istället för att sova i 2 timmar som han behöver så sov han bara i 45 minuter... Inte så bra, men vi får väl se om han blir gnällig lite senare. Får försöka göra så mycket roliga saker som möjligt så att han inte hinner bli sur :P


En liten myskille som inte skulle sova länge idag♥


Nu ska vi fixa lite mat och sen kanske vi ska träffa Melissa & Vincent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback