Sjuk..

Imorse när jag vaknade så var jag trött och förkyld, men jag tänkte att jag skulle orka med skolan iaf så jag gick dit och var med på första lektionen. Men jag mådde sämre och sämre under lektionen så jag kände att jag inte skulle orka stå och laga mat hela dagen. Så jag fick gå hem istället :( När jag kom hem så var Johan & Lucas på dagiset, Lucas skulle vara där själv en stund idag och äta. Johan var med i 15 minuter och sen gick han och satte sig i personalrummet, Lucas var själv på dagiset i 45 minuter och det gick bra han åt massa mat och han var inte ledsen alls :) Han är så duktig! ♥ Imorgon ska han äta och sova där.

Har suttit i soffan i stort sett hela dagen och vilat och sett på film. Är trött.. har även sovit en sund nu på eftermiddagen.. Hoppas att jag mår bättre imorn! Nu ska jag samla lite kraft så att jag orkat leka lite med Lucas, Johan skulle iväg en sväng till torp med en kompis.


Mammas älskling! ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

men hallå du glömde ju säga att du har smsat me mej :p

2010-09-08 @ 18:15:07
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback