Riktigt höstväder!

Usch vad det regnar ute.. Känner inte alls för att gå ut, vill hellre krypa ner i sängen och mysa med mina pojkar igen! Men det går inte, om en liten stund ska jag ge mig ut i regnet och gå till tandläkaren och sedan direkt vidare till skolan.. Men det är iaf inte en lika lång dag i skolan som det var igår. Som senast slutar vi halv 3 idag, men vi brukar ju sluta när vi är klara med maten och det har hittils alltid vart tidigare än vad det står på schemat. Så har jag tur så hinner jag följa med och hämta Lucas på dagis, då han slutar vid 2 :)

Ne nu ska jag gå och ta fram regnjacka, paraply och allt regnskydd jag hittar :P Hoppas ni får en bra dag trots regnvädret!



Mammas buskille ♥





Stooooor grattis kram till min älskade Becka som fyller 20 år idag!! GRATTIS! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack!

2010-09-14 @ 20:12:18
URL: http://lovingmylife.se
Postat av: Bus

WOHO :)

Tack så mycket bejb, äntligen i den stora ligan!

Var igår på systemet med emma, shiit de känndes galet, konstigt och som att man gjorde nått olagligt!! :P haha

2010-09-18 @ 18:02:12
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback