Lördag!

Imorse vaknade Lucas vid halv 6, han hade tappat nappen. Så jag la över honom i våran säng eftersom han fortfarande var trött och började leta efter nappen för att kunna somna om. Fattar inte hur nappen alltid kan försvinna.. Letade överallt, under våran säng, under och i Lucas säng, överallt.. Under tiden som jag letade efter nappen (nej jag hade ingen annan, behöver köpa nya) så blev såklart Lucas pigg och började krypa omkring i sängen och prata, sånt som är väldigt "härligt" klockan halv 6 på morgonen :P Till slut hittade jag iaf nappen, som låg inuti påslakanet till täcket... Gick och la mig och försökte få Lucas att somna vilket inte var lätt, han somnade iaf om efter en timme och så sov vi till halv 8 vilket var skönt! :)

Nu på morgonen så har vi ätit frukost och lekt med bilar :) Jag har även hunnit dammsuga, tvätta golvet, städa toan och sätta på två tvättar. Lucas är inte rädd för dammsugaren längre :D Jätteskönt, för då slipper jag stressa runt med dammsugaren för att Lucas är ledsen. Idag försökte han till och med klättra upp på den när jag städade :) Nu sover Lucas och har gjort det i 1½ timme så jag skulle tro att han vaknar om en liten stund och då ska vi äta och cykla till badhuset med Frida :) I eftermiddag/kväll ska Lucas vara med sin mormor & Emma eftersom jag & Johan ska en sväng till Ikea och sen gå på bio!

Nu ska jag packa badkläder och förbereda lunch. Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Ajdinsmamma

s fin bild. lucas är så himla söt :)



sv: jag är också en hemmamys-människa men ibland finns det inget bättre än att vara ute och dansa och ha kul :)



vad händer hos dig idag annars?

2010-09-04 @ 13:00:13
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback