100929

Igår hann jag inte med att uppdatera något på bloggen. Jag gick till skolan som vanligt och eftersom jag har vart i kallköket denna veckan så gjorde jag sallad till salladsbufén och sen skalade jag ägg som skulle va i salladstalrikarna som en annan i klassen gjorde. Men sen var allt klart i kallköket eftersom vi hade förberett så mycket dagen innan. Fanns inte så mycket att göra över huvud taget i köket, jag skalade och hackade 15 lökar till en utav varmrätterna och hjälpte dom som var i baket att göra matbröd. Under lunchen sen så stod jag i serveringen och la upp portioner till gästerna :) Det kom 41 gäster, och när lunchen var över så gick städningen snabbt så vi slutade nästan en timme tidigare. Johan och Lucas var och lekte på lekplatsen i margretegärdeparken så jag gick dit när vi var klara :) Sen gick vi hem och åt bananpaj som Johan hade gjort.

Vid halv 4 åkte vi till torp, Johan gick till biltema med Tc och jag och Lucas kollade i klädaffärer tillsammans med Becka :) Jag köpte en mössa, vantar, en pyjamas och två tröjor till Lucas. Och så köpte jag och Becka present till Sandra. När vi kom hem igen så var det dags för Lucas att sova och sen åt jag & Johan smörgåsar och såg på idol, Berg flyttar in och Välkommen åter :)


Busungen på torp :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

nej de är klart jag inte gör :p

men jag ska aldrig mer gå å köpa skor på den affären jag gjorde sist ja köpte stövlar för dom sa att stövlarna va super bra å då litar man ju på dom sen kan han ha dom inte mer än 3 veckor sen är dom försmå hur fan går det ihop?? :O

2010-09-30 @ 15:34:23
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh vilken härlig framtand han har fått =D Hoppas ni trivs i lägenheten. Satt häromdagen och funderade lite, började oroa mig för att Lucas ska ramla när han går ner till köket/vardagsrummet men sen såg jag att du skrev att han lärt sig gå ned & upp! Duktig kille :D Slipper jag oroa mig! haha.

Kram från Halmstad =)

2010-09-30 @ 15:39:15
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

asså den sista bilden va ju underbar :D

2010-09-30 @ 16:02:25
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Lina

Störtsköna bilder =)

2010-09-30 @ 16:02:52
URL: http://www.adperpetuum.tk
Postat av: Rebecka

Sikka fina bilder de blev på plutten, Roligt på torp också :)

2010-10-01 @ 08:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback