100915

Imorse vaknade Lucas vid halv 7 och ville upp, jag hade ställt klockan på 06.50 men vi fick gå upp lite tidigare :P Johan åkte till Ed vid 7 för att greja med Sebbes bil. Jag & Lucas åt frukost, gjorde oss iordning och drog på oss regnkläder och cyklade till dagis. Lämnade Lucas strax före 8 och sen cyklade jag upp till skolan. Idag gjorde vi fiskgratäng med potatismos, slutade vid 2 och så cyklade jag och hämtade Lucas igen :)

När vi kom hem så tog vi det bara lugnt, myste lite och lekte med bilarna. Så åt vi lite mat och på eftermiddagen gick vi ut :) Vi tog bussen till skogslyckan och hämtade ett paket på posten, Lucas vinteroverall :) Sen gick vi en promenad hemåt, tog en stund eftersom Lucas gick själv. Han gick och plockade löv :) Men det var riktigt skönt att vara ute! Stannade till vid en lekplats också. När vi kom hem så var Lucas trött, vilket inte var så konstigt efter en lång dag på dagis och en promenad. Han somnade vid 7 och jag slängde mig i soffan och såg på Idol. Nu är Johan hemma igen, jag ska snart ta en dusch och sen gå och lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback