TRÖTT!!

Klockan är starx efter 8 och nu ska jag gå och lägga mig! Är helt slut.. Sov inte mycket alls inatt för vi hade en liten kille som inte ville sova mellan 23.50 och 03.40 (Underbart).. Sen gick vi upp tidigt, 06.15, för att hinna göra oss iordning och gå till dagis vid halv 8. Sen va det en del att göra i restaurangen så jag satt nog inte ner mer än en kvart under lunchen. Efter skolan möte jag Frida och så gick vi & hämtade Lucas på dagis och så gick vi och köpte en dragkedja till min jacka som Frida ska laga :) Direkt när jag & Lucas kom hem så åkte vi med Johan ut till torp och storhandlade mat för 1100 kr. Så jag har som sagt inte hunnit sitta ner så mycket idag. Är helt stel i benen..

Usch vilket tråkigt inlägg det blev nu, ska gå upp och se om den lilla busungen vill sova. Hör att han röjer runt med lego där uppe, han ville absolut inte sova förut vid 7 när han skulle trots att han va jättetrött.. Hoppas att han sover bättre inatt iaf, för det behöver vi alla 3! Ne nu säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag såg er när jag åkte hem från jobbet, ungefär vid korsningen upp till Äpseröd :)



Läste att du var i v 12, längre än vad du trodde har jag för mig efter när vi prata sist? eller så är jag bara virrig. Skönt iallafall att de där värsta veckorna av oro är över :)

Kram

2010-10-26 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback