Söndag

Idag har Johan vart dålig, så han har legat och vilat mycket under dagen. Det har vart en väldigt lugn dag och tråkigt väder.. Jag och Lucas tog en promenad och handlade lite och hämtade skötväskan hos mamma som vi hade glömt där. När vi kom hem så somnade Lucas direkt och sov i nästan 2 timmar, efter det åt vi fiskpinnar & potatis med kall sås. Blev ett väldigt intressant inlägg det här ;P haha

På eftermiddagen piggnade Johan iaf till och skruvade ihop byrån och garderoben som vi köpte på ikea. Så nu är det klart och vi kan börja lägga in kläder där :) Nu sover Lucas och vi sitter i soffan och har precis ätit lite smörgås. Sneglar lite på filmen som går på 4.an. Men jag går nog snart och lägger mig istället, orkar ändå inte se färdigt på filmen. Skola imorn, ska förbereda inför det vi ska servera i veckan.

Ne nu lägger jag upp lite bilder på min lilla sötnos för att få ett roligare inlägg och sen går jag och lägger mig! Godnatt!


Lucas dukar i trappan med muggar och talrikar som vi köpte på ikea :)

Världens sötaste buskille ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! :D

2010-10-05 @ 14:27:58
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dom stog utanför och blockerade vår dörr förut också när vi skulle gå till banken! Spännande det där, hehe.. :P

2010-10-05 @ 17:20:27
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Madde

Så söt :) , jätte fina bilder :)



Spanar runt bland fler som föräldrabloggar och använder bloglovin så lämnar ett spår här med :) .

2010-10-05 @ 21:01:56
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback