Söndag

Denna dagen började med städning, vi gick igenom lådorna som står kvar på övervåningen efter flytten. Slängde det vi inte ska spara och packade ner resten i lådor och ställde undan. Är lite kvar med det får vi ta imorgon. När Lucas hade sovit så åkte vi på kalas hos min kusin Lisa :) Lucas har ingen feber längre, men han hostar fortfarande och är snuvig. Men han är piggare nu iaf så han orkade åka på kalas. Vi fikade och pratade :)




Efter kalaset åkte vi hem till mamma & Emma och åt mat & efterrätt! Mysigt, va ett tag sen vi va där nu eftersom Lucas har vart sjuk.



Känns som om vi bara har ätit massa onyttigt hela helgen, men gott har det vart!
Nu ska jag nog gå och lägga mig strax, klockan är inte så mycket än. Men jag har inte sovit så mycket i helgen när Lucas har hostat och vart ledsen. Lucas får va hemma från dagis imorgon också, får se om han kan gå på tisdag eller om han ska va hemma då med. Jag ska ha prov på skolan imorgon så Johan får va hemma med Lucas.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Gud va gott!

2010-10-20 @ 11:31:22
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback