Fredag & lördag!

Igår var vi bara hemma hela dagen, jag var inte så pigg.. Mådde lite illa till och från och kände mig yr, så jag låg mest i soffan och såg på tv. Johan och Lucas lekte och spelade bilspel på datan :) Men på kvällen åkte vi hem till mamma & Emma och åt tacos och såg på idol, mysigt! :)

Idag kom en tv kille klockan 9 på morgonen och fixade så att vi äntligen kunde se på 3.an och 5.an igen efter flytten. När han va klar så åkte vi till Ed :) Lucas har lekt med farmor, faster & Sebbe. Johan har vart ute och grejat med Sebbes bil och jag har sytt två skynken av ett biltyg. Det ska hänga för utrymmet i väggen där vi har lite lådor och kläder.

Nu ska vi äta, Carina har lagat mat :) Det blir någonting med älgkött! Sen blir det nog någon film på tv och godis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback