Fredag-lördag

Igår kväll kom Carro hit :) Först blev det bus med Lucas innan han skulle sova, sen lagade Carro & Johan tacos medans jag la Lucas. Medans vi åt tacos såg vi på en film, "Så olika". Så blev det såklart massa godis också. Carro sov över i våran soffa. Så Lucas blev lite förvånad imorse när han såg att Carro va kvar :P

Nu har vi ätit god frukost och Lucas har lekt med Carro. Om en stund när vi har gjort oss iordning ska vi till Överby och kolla på min syster och hennes klass när dom har lite modevisning och sen åker vi till Ed. Det har snöat riktig mycket under natten och det snöar fortfarande. Det ska snöa hela dagen idag och sen ska det snöa söndag & måndag också så om det stämmer så blir det en del snö. Får ta med pulkan till Ed :)

Igår på dagen så försökte jag ta ett fint kort på Lucas med tomte-dräkten som vi ska ha till julkorten, men det va väldigt svårt att få honom att stå/sitta still. Han sprang bara runt och busade hela tiden, dessutom skulle han verkligen inte ha på sig tomteluvan så den åkte av hela tiden. När jag satte på Lucas tomteluvan så hann jag knappt ta upp kameran igen innan han drog av tomteluvan :P Får försöka ta lite bättre bilder när Johan kan jälpa mig att underhålla honom under tiden jag tar kort, för det va väldigt svårt att få honom att stå still, underhålla honom så att han skrattade samtidigt som ja skulle ta kort..

Men här är några av dom bilderna som jag lyckades ta, han är ju väldigt söt i sin tomte-dräkt men det blev liksom inget bra kort som man kan sätta i julkorten.


Tomteluvan va som sagt inte så poppis :P

Försökte muta med russin, då satt han iaf still men han hade handen vid munnen hela tiden.


Busunge med munnen full av russin!






Kommentarer
Postat av: Lina

Näst längst ner till vänster var ju underbar :) Söt!

2010-11-20 @ 10:43:06
URL: http://www.adperpetuum.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

den första stora bilden blev ju bra även fast han har handen i mun :) han ser ju super charmig ut :)

2010-11-20 @ 10:53:29
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Sandra & Novalie

Vilken söt liten tomtenisse :)



Sv: Möblerna var Andreas, och han ville vara elak mot mig och sälja dem för att jag skulle stå utan möbler. men nu fick han ingen som ville köpa hans soffa så jag fick den ändå, haha...

2010-11-20 @ 14:52:27
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback