Tisdag kväll

När jag & Lucas kom hem från dagis så gjorde vi smörgåsar & en skål med frukt och så såg vi på en film och myste :) Vi såg den nya hästfilmen "Klara". Lucas såg en stund sen ville han hellre leka i kojan som jag hade fixat av en filt och tv-bordet.


Sötnos ♥


När Johan kom hem så åt vi kyckling, klyftpotatis & beasås och sen blev det mer mys i soffan innan Lucas somnade! Johan har också gått och lagt sig nu, jag ska snart sova jag me. Imorn är jag & Lucas lediga, så jag hoppas på fint väder med snö!!

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Filmen KLARA var ju så jävla bra! Måste köpa den så jag kan se den flera gånger :) Hoppas allt är bra med dig. Kramar

2010-11-09 @ 22:49:24
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Sandra & Novalie

Jag älskar Lucas tröja med alla färger, så fin!



Sv: Jag bor i västerås :)

2010-11-10 @ 10:25:01
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback