Julgodis!

Nu kan jag äntligen sätta mig ner lite! Idag efter praktiken hämtade jag Lucas som vanligt :) Och sen gick vi hem och så stekte jag pannkakor. Vi åt några stycken och sen ställde vi in resten i kylen så att Johan kunde få sen när han kom.
När Johan kom hem så började vi baka julgodis :) Ska på julbord på lördag och ska ha med oss julgodis. Idag gjorde vi ischoklad, kola, tryffel & mozartkulor :) Imorgon ska vi göra knäck och kanske marsipanfigurer.
Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med Johan, Lucas somnade för en stund sen.
Imorgon är sista praktikdagen för denna veckan, ska bli skönt med helg! Nästa vecka är sista praktikveckan.





Mozartkulor



Ischoklad

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Fyfan va gott, jag älskar Mozartkulor!

2010-11-25 @ 20:17:19
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback