Helgen

Sitter just nu i sängen i "vårat" rum i Ed. Lucas är nere och leker med farmor :) Igår kom vi hit runt 12 och då åt vi lite tårta för att fira Lucas farmor som har fyllt år! Medans Johan & Roland va i garaget så gick jag, Lucas & Carina på promenad, det var fint väder ute men kallt. Så det blev varma kläder på! Lite senare blev det mer tårta när Carro hade kommit och på kvällen åt vi god mat som Roland hade lagat. Lite kort om våran mysiga lördag!

Idag har vi inte hunnit göra mycket än, Lucas vaknade klockan 6 men då ville jag INTE gå upp så vi låg kvar till klockan 7. Sen gick vi ner och åt frukost och lekte :) Nu är ju Lucas som sagt nere och leker med farmor, om en stund då Lucas ska sova igen så ska vi åka till Uddevalla. Lucas somnar i bilen vilket är bra så blir han inte så rastlös. Sen ska vi hem en sväng och så ska jag duscha och göra mig iordning innan vi åker till torp och kollar på julklappar, och denna gången hoppas jag att jag hittar några!

Lite bilder från promenaden igår.







Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

söta bilder dom där sista när han skrattar :)

2010-11-07 @ 13:45:57
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack! :)

Och detsamma! :)

2010-11-08 @ 12:54:26
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

ser att jag köpte likadana skor åt W som lukas har :)



sv: taaack :)

2010-11-08 @ 19:02:04
URL: http://endenise.se
Postat av: lisa

Han är verkligen världens sötaste grabb! :)

2010-11-09 @ 12:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback