Göteborg 3/11

Igår åkte jag & Lucas till Göteborg tillsammans med mamma, Frida & Sara :) Vi skulle kolla i affärer och en sväng till ikea. Parkerade i Haga och började med att fika på cafét med meeega stooora bullar och kakor.


Många stooora kakor att välja på!

Mamma & Frida delade på en stooor bulle :P Lucas sitter och väntar på att han ska få sin "lilla" kaka.

Frida & mammas bulle, jag & Sara åt varsin biskvi och Lucas fick en kärleksmums som jag åt lite av också. Men ingen av oss åt upp, det va lite kvar av allt. Gott va det men mätta blev vi :P


Efter fikat gick vi och kollade i lite små fina affärer längs gatorna, i den första affären köpte ett par jeans och en randig tröja som Lucas ska få i julklapp. Sen köpte jag sen köpet jag en liten ballongvisp, en slickepott, en liten simmande krokodil och ett set med bestick inne i en söt liten leksaksaffär, Lucas ska få det i sin paketkalender!
När vi hade kollat runt i lite affärer på gatan så gick vi till nordstan ock kollade lite i affärer där innan vi åt lunch på pasta-bufé-restaurangen. Gick sen vidare till åhlens där jag fick ett par vita tumvantar av mamma och Lucas fick en skjorta av mormor :) Jag köpte krokar som vi ska hänga i hallen till Lucas ytterkläder och några kritor. Kollade i lite fler affärer innan vi gick tillbaka till bilen, jag köpte två paket med mönstrade muffinsformar inne på lagerhouse men det blev inga julklappar alls förutom kläderna till Lucas.. Jag som hade tänkt köpa massa julklappar.. Men det var mysigt att gå i affärer med mamma & systrarna iaf :) På vägen hem blev det en sväng till ikea också, där köpte jag en matta, galgar, en potta, ljus, en gosekanin, kuddar och tyg som jag ska sy örngott av.


Lucas julklappskläder

Lucas skjorta och jeans och mina vantar.

Besticken, vispen, slickepotten, mattan, krokodilen, kaninen & muffinsformarna!

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

J*vlar vilka stora bullar, haha :D Och vilka grymt snygga jeans Lucas fick, as snygga och va tufft med skjorta till :) Kraam

2010-11-04 @ 18:40:46
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

shit vilka jävla kakor va dom lika dyra som dom va stora?

2010-11-05 @ 07:55:27
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback