Från Milano till Lucca 20/6-10

Just nu sitter jag i Ed, Lucas sover & Johan lägger tak med sin pappa. Glömde kamera sladden hemma så eftersom jag inte kanlägga upp några nya bilder så tänkte jag passa på att lägga upp lite fler bilder från Italien-resan som vi gjorde i juni. Vi var ju borta i 2 veckor vilket betyder att jag har en hel del bilder och har inte haft tid att lägga upp alla än. För er som är nya läsare eller om ni bara vill kolla på bilderna igen så har jag en kategori som heter "Italien resan juni 2010" där ni kan gå in och kollapå tidigare bilder från resan.

Vi bilade till Italien och nu kommer det bilder från sista biten upp till huset som vi hyrde. Bilderna är tagna från bilen och är därför lite suddiga.






Vill du se fler bilder från Italien resan så kan du klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback