Bilder från lägenheten!

Har fått lite frågor om jag inte kan lägga upp bilder på lägenheten, och det är klart jag kan det. Ville bara vänta tills vi hade kommit lite iordning, passade på att ta lite kort idag när vi städade. Vi är ju inte helt klara med allt i lägenheten än (om man någonsin blir det :P), men vi har inte satt upp alla tavlor och så är inte allt iordning i hyllorna än. Men vi trivs väldigt bra i lägenheten iaf! :) Så här kommer lite bilder.


Del av hallen

Ytterkläder

Lucas klädkrokar

Hallen
(sett från ytterdörren, dörren till vänster är en ganska stor garderob/skrubb/städförvaring)

Hallen
(sett från köket)

Datahörnan (del av hallen typ)

Toan


Köket & trappan upp (sett från hallen)

Köket

Vardagsrummet
(sitter ihop med köket)


Övervåningen (det är ett stort rum, men vi har delat upp det så att vi får ett sovrum och Lucas får ett fast utan vägg mellan)

Min & Johans del av övervåningen

Sänghörnan

Lucas rum

Myshörnan
(bakom tyget är det ett stort utrymme i väggen där vi har massa lådor och förvaring)


Så nu har ni fått se lite bilder från nya lägenheten :) Vi trivs väldigt bra, men som sagt så ska det upp lite mer tavlor och sånt. Hoppas ni är nöjda med bilderna jag lagt ut, ni får gärna säga vad ni tycker om lägenheten. Nu säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Shit! Den är ju jättefin! Hur fick ni tag på den?

2010-11-14 @ 09:39:52
URL: http://www.adperpetuum.se
Postat av: Fotograf Jessica

okej, gjorde en ny blogg igår så jag försöker stänga den gamla designbyjessica...Hoppas du följer mig och kikar in hos mig på denna blogg

2010-11-14 @ 10:00:26
URL: http://fotografjessica.blogg.se/
Postat av: Sandra & Novalie

Jävlar va fint ni bodde.. Där lär ni ju bo länge :) Jättefint!

2010-11-14 @ 11:24:44
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: P

Jättefin och fräsch lägenhet ni har! Den gillar jag skarpt.. =) va roligt för er!

2010-11-14 @ 16:51:46
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Va fint ni har det :) Bor ni i hus, radhus?

2010-11-15 @ 23:01:04
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback