101130

Idag hann ja inte va på praktiken så länge, vid 11 ringde dom från dagis och sa att Lucas va lös i magen. Så jag fick gå och hämta honom. Så nu är han sjuk, igen.. Stackars min lilla älskling, när ska han få va frisk? :( Gick förbi affären på vägen hem för att köpa lite blåbärssoppa, bröd och välling. Lucas somnade såklart i vagnen på väg hem så han ville inte sova mer när vi kom hem fast han hade behövt det. Men vi såg på tv och myste! Lite senare på eftermiddagen så va Lucas jättetrött och ledsen så jag gick upp och la honom och han somnade med en gång. Jag gick ner och såg på one tree hill, men efter en liten stund somnade jag också i soffan. När jag vaknade senare så kände jag mig väldigt trött och yr, mådde inte illa men jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk jag också..
Nu på kvällen har jag & Johan ätit lasange och sett på Harry Potter 4. Imorgon blir det mysdag hemma för mig & Lucas.


Mammas älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

stackare hoppas ni mår bättre snart!

2010-12-01 @ 09:10:45
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback