101117

Dagen har vart bättre än vad jag trodde att den skulle bli när jag vaknade imorse. Lucas har vart på dagis och det hade gått bra hela dagen :) Jag har vart på praktiken, det fanns inte jättemycket att göra där idag så jag fick sluta en halvtimme tidigare och gick och hämtade Lucas! Så gick vi hem och hämtade Maja och gick en promenad. När vi kom hem så busade Lucas med Maja medans jag diskade och slängde in en tvätt i maskinen. Efter det myste vi i soffan och åt äppleskivor som jag hade rullat i lite socket & kanel.




När Johan kom hem så gjorde han våfflor. Nu på kvällen har jag & Lucas målat med fingerfärg, försökte göra ett fint handavtryck av Lucas hand. Får se hur dom blev, han ville hellre kladda överallt :P Sen blev det såklart bad för lilleman! Nu sover han och jag ser på "Välkommen åter", när det är slut så blir det sängen för mig också.


Måla & kladda

Plaska plaska

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad mysigt med fingerfärg. Måste fråga, vart du köper din fingerfärg? Jag har letat mig tokig efter det men alla är ju från 3 år för att det kan finnas flisor i.. Hoppas ni mår bra!

2010-11-18 @ 17:03:02
Postat av: Johanna

Taack Fia <3

Fin design!!

2010-11-18 @ 21:05:41
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback