101110

Idag har jag inte suttit ner mycket alls, förutom nu på kvällen. Jag & Lucas va ju lediga idag så efter att vi hade ätit frukost imorse så började jag städa, diskade, dammade, bäddade rent i sängarna, plockade undan leksaker och dammsög hela lägenheten. Lucas gick efter och drog fram saker igen och grejade med dammsugaren, allt sånt som underlättar städningen ;P När städningen var klar så somnade Lucas och jag tog en dusch. När Lucas vaknade igen så tog vi bussen upp till Melissa & Vincent, där fick vi goda pannkakor till lunch :) Sen gick vi ut i snön, promenerade ner mot stan. Pojkarna åkte pulka men vissa bitar så fanns det ingen snö på gångvägen så då fick dom gå istället. Gick ju inte jättefort om man säger så :P Tanken var att vi skulle gå till en backe som låg bakom ica typ, men när vi kom till ica så va både vi och barnen trötta så vi gick in på ica och köpte fika istället. Sen gick vi hem till Melissa igen och det tog nog ännu längre tid än vad det tog ner, nästa gång blir det nog vagnen :P






Hemma hos Melissa fikade vi lite och sen tog jag & Lucas bussen hem, det var redan mörkt ute då. När vi kom hem var jag riktigt trött, men Lucas fick tillbaka all energi igen och lekte :P Johan kom hem lite senare än vanligt och då åt vi hamburgare & pommes. Nu ska jag snart sova, skola imorn.


Lucas på väg hem från bussen

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

tack för en super mysig dag :)

håller me dig om nästa gång tar vi vagnen ;)

2010-11-11 @ 08:01:54
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback