101105

Igår åkte jag & Lucas till torp tillsammans med Frida :) Tanken var att jag skulle köpa massa julklappar, tror ni det blev massa julklappar?? Ne det blev det såklart inte.. Köpte massa saker till Lucas paketkalender så nu är iaf den snart klar, men jag lyckades få med mig iaf 1 julklapp hem! ;) Sen köpte Lucas (jag) en fars-dag present till sin pappa och jag & Frida köpte fars-dag present till våran pappa. Dessutom hittade jag lite fina kläder på vero moda, köpte dom inte men jag la undan dom.


Lunch på donken


När vi kom in till stan igen så kollade vi lite på Åhlens innan Frida gick hem till pappa och jag & Lucas gick hemåt. Gick hem och lämnade alla påsar och sen gick vi till lekplatsen en sväng så att Lucas skulle få leka lite :) På kvällen myste jag & Lucas i soffan framför barnprogram, Lucas åt fredagsgodis bestående av russin och torkade aprikoser :)

(mobilbild)

Mamma, Emma & Ossi kom förbi en sväng också :) När dom hade gått hem så somnade Lucas och jag & Johan åt tacos och såg på tv!


Lucas gick själv hem från stan och bar presentpappret som vi köpt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback