101104

Idag har min mormor vart här, hon kom hit halv 1 och hade med sig sallader från cactuz :) Lucas låg och sov när hon kom så vi satt i soffan och pratade sen stund innan han vaknade. När Lucas vaknade så åt vi lunch och efter det fixade jag med disken medans Lucas lekte med gammelmormor! Sen gick vi till stan och kollade i affärer :) Blev även en fika på stan innan mormor åkte hem.

Nu på kvällen har vi ätit mat som Johan gjorde och båda mina killar gick och la sig vid 7. Lucas somnar ju alltid vid den tiden och Johan har haft väldigt ont i huvudet i flera dagar så han va väldigt trött :( Så ikväll har jag sett på tv själv, ska nog gå och lägga mig om en liten stund börjar bli rätt trött..


Lucas leker med bilarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback