Lek i margretegärdeparken!

Idag hade jag inget planerat, så det blev en lugn förmiddag med lek och bus med Lucas! Men strax före 12 fick jag ett sms från Melissa, hon frågade om jag ville med ner på stan tillsammans med henne & Lina. Det ville jag ju såklart, men just då sov Lucas så jag gjorde mig iordning och packade ihop det vi skulle ha med oss. Sen vaknade Lucas och han fick mat och sen gick vi ner till stan för att möta Melissa & Vincent. Vi gick till Cactuz för att äta lunch, när vi hade beställt så kom Lina & Ellie dit :) Efter att vi ätit lunch så gick vi till lekplatsen i margretegärdeparken, så att barnen skulle få leka :)


Lunch på cactuz. Barnen satt och åt smörgås, men efter en stund så tröttnade
Lucas & Vincent så dom hamnade på golvet och kröp runt där :P


Lek & bus på lekplatsen!


Trötta barn efter lek.



Lina & Ellie tog bussen hem och jag & Melissa gick hemåt med pojkarna. Vi fastnade utanför våran lägenhet och pratade, blev massa flum och skratt ;P
Vid 6 kom pappa och hämtade mig och så övningskörde jag, gick hyffsat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback