Lucas & Vincent på lekplatsen :)

Idag gick jag och Lucas till lekplatsen tillsammans med Melissa & Vincent :) Det var ju trist väder ute, men det regnade iaf inte så vi gick ut en sväng så att killarna fick leka av sig lite.






På eftermiddagen hade jag & Johan bestämt att vi skulle träna gym, så vi åkte och lämnade Lucas hos hans moster Frida :) Mamma & Emma var inte hemma vid den tiden. Men när vi kom fram till friskis så var det stängt pga golvläggning.. Så då åkte vi hem till mamma & Emma igen, Johan gick ut och sprang och jag körde en stund på träningscykeln och så boxades jag med/mot mamma :) Så lite träning blev det iaf!

Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

härliga bilder :P

2010-05-17 @ 22:33:33
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback