100522



Nu är vi i Ed :) Åkte hit i förmiddags efter att vi hade vart på torp en sväng. Lucas vaknade ju tidigt imorse som vanligt, spelar ju ingen roll om det är helg eller inte. Men idag var det faktiskt bra att komma upp i tid, eftersom jag ville hinna ut till torp innan vi skulle till Ed. Jag skulle kolla på en klänning på Bik bok som jag hade hittat på internet. Men den fanns tyvärr inte i min storlek :( Men jag hittade en annan klänning som också var väldigt fin, så den köpte jag istället!

Vi kom hit vid 12, först blev det lunch och sen gick vi ut och satte oss i solen. Johan gick ner och tvättade bilen, han ska köra Carro & Sebbe till balen så lite fin fick ju bilen va. Nu ska vi strax åka iväg och kolla på alla som ska på bal! Kommer säkert lite biler på Carro & Sebbe sen :) Ikväll blir det grillning.

Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

åh student bal låter skoj. Jag vill med.. hihi missade min tyvärr

2010-05-22 @ 15:51:12
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback