100512



Såhär såg det ut i lägenheten vid 9 imorse, då hade vi bara vart uppe i en timme. Lucas hade riktigt skoj :P Jag gjorde 100 sit-ups och några armhävningar medans Lucas röjde runt i lägenheten. Vid halv 11 tänkte jag att Lucas skulle sova, för han började bli trött. Men Lucas ville inte sova! Efter en stund somnade han iaf, och jag bar in honom till hans säng. Tänkte att jag kunde plocka undan och dammsuga lite eftersom Melissa & Vincent skulle komma lite senare.

Jag hann plocka upp alla leksaker och damma innan Lucas vaknade, han sov i max 10 minuter.. Han brukar sova 1-2 timmar på förmiddagen.. Men han ville inte somna om så jag satte honom i gå-stolen och tog fram dammsugaren, men Lucas gillar verkligen inte dammsugaren så när jag startade den så blev han jätteledsen.. :( Men jag var tvungen att dammsuga eftersom det var mjöl och bulldeg på golvet efter baket igår. Så det blev en snabb sväng med dammsugaren i lägenheten och sen satte jag mig i soffan med Lucas för att se om han ville sova en stund då istället. Det ville han inte! Och efter en stund kom Melissa & Vincent och det var dags för lunch. Det blev massa lek & bus och prat och fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback