Duplo & torp

Idag gick vi upp vi d halv 8 som vanligt :) Åt frukost och lekte. Lucas morfar kom förrbi en sväng med en stor låda med duplo i, det är sånt som jag & mina syskon har haft när vi var små så nu kan Lucas leka med det :) Vi la ut en filt på golvet och hälde ut allt duplo och Lucas tyckte att det var jätteroligt! Han förstår ju inte än att man kan bygga ihop sakerna men han tyckte att det var roligt att banka bitarna i golvet och bita i dom :P







Nu sover Lucas, han har sovit i 1 timme och 45 minuter, nu ska jag packa skötväskan och göra mig iordning och när Lucas vaknar så ska vi ta bussen ut till torp. Mormor hoppar på bussen ute vid herrestads kyrka och så åker hon med oss till torp :)



Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh jag kommer ihåg att vi lekte med dem när vi va små :D

2010-03-08 @ 20:08:21
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Tack :)



Ja men vi kanske syns nästa vecka, om jag tar mig dit :)

2010-03-10 @ 09:12:50
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback