Lekplatsen

Idag har jag tvättat på förmiddagen, sen gick jag och Lucas ner till stan för att kolla på Elin när hon sprang ut. Men det var så mycket folk så jag orkade inte knö mig in med vagnen. Så jag & Lucas gick till lekplatsen tillsammans med Sara istället :) När vi hade lekt en stund så gick vi till donken och köpte varsin cheesburgare innan vi gick och kollade på kläder. Jag hängde undan ett par tights och ett par byxor på vero moda, och så köpte jag en klänning på b.young :) Vid 5 kom Johan och hämtade oss och så åkte vi på studentkalas till min kusin Elin.




Busunge ♥

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Finalisterna i veckansblogg är presenterade :) och grattis till dig :) Se nu till att dina läsare röstar just på dig för att få större chans att vinna :)

2010-06-03 @ 21:32:32
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback