Toppendag!

Idag har det verkligen vart en bra dag! Vi hade en lugn och mysig morgon här hemma med god frukost och lek & bus :) Vid 1 åkte vi till den nya lekplatsen i stan, eller den kanske inte är så ny längre men för oss är den ny eftersom det var första gången vi va där. Vi hann inte vara där så länge eftersom vi var bjudna på lunch hos mamma & Emma, men Lucas blev jätteglad när vi kom till lekplatsen och såg alla barn och leksaker :) Vi träffade även Johanna och Noel, kul eftersom det var ett tag sen vi sågs! :)


Nya lekplatsen, jag & Johanna står till höger med barnen




Lucas tyckte väldigt mycket om dessa två "gung grejerna" ;P


Sååå söt ♥



Blev tyvärr bara en kort stund på lekplatsen eftersom vi skulle vara hos mamma & Emma vid 2. Men vi får gå dit en annan dag igen!


Lunch hos mormor :)





Sen åkte jag, Johan, Sara & Lucas iväg och badade :) Eller Johan och Sara badade och jag gick bara i så att jag fick vatten till magen, det var skönt i vattnet men Lucas ville inte bada så vi gick upp och fikade istället.

Men jag lyckades glömma båda mina kameror hemma hos mamma, så dom här bad och fika bilderna är tagna med mobilen och är därför inte så bra kvalité på..





Lucas ser riktigt busig ut :P


Bulle är gott!!




och det är mycket rolgare att dricka vatten ut glas än ur nappflaska :)


Efter badet åkte vi hem till mamma & Emma igen, där fick vi blåbärspaj med glass :) Nu är jag och Lucas hemma igen, Johan åkte till Ed för att fixa lite med bilen och imorn åker han til Norge med några kompisar för att kolla på nåt bil rally.

Lucas sover och jag ska göra ett par smörgåsar med räkröra och grönsaker och se på film :)


Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack :) Detsamma! :)

Ja gud, riktigt stabilt var det, med sandaler å allt! :)

2010-07-09 @ 23:49:32
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback