Städa, leka & grilla!

Idag har jag städat hela lägenheten, låg saker överallt men nu är det iaf fint :) Efter städningen badade jag och Lucas och sen blev det lunch. Vid 2 kom min farmor och hälsade på, Lucas fick presenter och så fikade vi lite. Hon åkte efter 1 timme och då kände jag för att gå ut i det fina vädret och precis då fick jag ett mess av Melissa som frågade om vi ville komma ner till stan där hon och Vincent var, såklart vi ville! Så vi slängde ihop lite grejer i skötväskan och gick ner.










Blev en tur till lekplatsen så att barnen fick leka :) Efter det gick vi upp till ica för att handla inför grillningen. Så gick vi hem till oss och barnen fortsatte att leka tills Johan kom hem och började skruva ihop grillen för då satt dom och tittade på :P




Grillning :)





Så blev det grillning och vi hade väldigt skoj kan man säga :P Eller alla skrattade typ åt mig för att hamburgarna började typ brinna när jag grillade ;P Men det blev gott ändå och roligt hade vi!! ♥ Det får vi göra om snart!


När vi kom upp till lägenheten igen så satte Johan på en ratt på barnvagenen, vilket uppsakattades av Lucas! :)




Sen satt mina fina killar och spelade gitarr innan Lucas somnade ♥

Nu på kvällen har jag & Johan spelat nåt fighting spel på os3 :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt, då ger vi oss ut någon gång innan skolan börjar och shoppar =)



Så söta dom är barnen :)

2010-07-27 @ 22:18:45
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback