Kalas!

Imorse vaknade vi tidigt av en pigg Lucas :) Efter frukost och dusch så åkte vi till Ed för att ha 1-års kalas. Vi åt god mat & tårta och Lucas fick fina presenter! :) Nu är vi hemma igen och Lucas ligger och sover, Johan sitter vid datorn och jag ser på filmen "Flyga drake" som går på 4.an, eller nu är det nyheter mitt i filmen så jag passar på att blogga lite. Synd att filmerna går så sent på söndagarna.. Jag behöver egentligen sova nu men jag vill se slutet av filmen.


Lucas tycker om våran nya tv-bänk, man kan slänga ut alla filmer från den ;P
Det roade han sig med imorse medans vi gjorde oss iorning.


Paketöppning :)









'
Carro hade gjort en jättegod Nalle Puh tårta! :D


Mmm, gott med tårta :)


Lucas fick en gitarr, en gunga, två lastbilar och en jättestor pool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback