100730

Idag blir det massa bus och lek med Lucas under förmiddagen, tyvärr får vi va inne för jag har ingen lust att gå ut i det här skitvädret.. Men vi har kul ändå :) Vid 12 kommer Johan hem och vid 1 ska vi iväg och kolla på en lägenhet, hoppas att den är fin och att vi får den! Vill ha större nu! Efter det blir det mer lek och mys med Lucas innan vi ska lämna honom hos hans mormor vid 5, han ska sova där eftersom vi ska ha fest här ikväll.


cffsdb bn  k öog6tb h djfkhdvdvkdnlödcmd              hnn nnnnnnnnnnnnnnnnn    n    lökl

Lucas ville skriva lite :P


Men nu vill jag inte sitta vid datan mer, nu ska jag leka med min son ♥
Hoppas ni får en bra dag, trots regn.




Lucas kör lastbil, sötnos ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback