100722

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Fick för lite sömn inatt så jag är rätt trött nu, men jag får skylla mig själv eftersom jag satt uppe till 12 igår fast jag vet att Lucas vaknar vid halv 7 - 7.

Idag har jag tvättat kläder och städat lite i lägenheten, det låg leksaker överallt.. Men nu kan man gå i vardagsrummet igen utan att riskera att få en leksaksbil under foten :P Lucas sov i drygt 2 timmar idag :) Så när han hade vaknat och vi hade ätit lunch så gick vi ut i det fina vädret. Först gick vi runt och kollade lite i affärer, men det tröttnade Lucas ganska snabbt på :P Så då gick vi och köpte glass istället, satte oss i gräset och åt. Sen gick Lucas runt och kollade på allt som fanns runt omkring, grävde i gruset och kastade löv :) Vid halv 5 kom Johan och så åkte vi iväg och kollade på en lägenhet, åt på Max och köpte en leksaksratt till barnvagnen.
När vi kom hem sprang Lucas direkt till sin bobby car, sötnos! ♥













Grattis till min älskade lillasyster som fyller 17 år idag! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Ååh så söt :D någon fin lägenhet? :)



Tack!! :)

2010-07-23 @ 20:04:22
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback