100712

Lucas vaknade halv 8 imorse så det var ingen direkt sovmorgon idag. Johan började jobba efter semestern idag så han hade redan åkt när vi vaknade. Vi åt frukost och lekte massor här hemma, sen somnade Lucas strax efter 11 och sov i 1½ timme och medans han sov så la jag mig i soffan och kollade på One tree hill, orkade verkligen inte göra någonting annat när det var så varmt. När Lucas vaknade så åt vi köttbullar och makaroner innan mamma & Emma kom och hämtade oss. Så åkte vi ut till Överby och kollade i affärer, Emma köpte lite fina kläder och så köpte dom present till Lucas :) Jag köpte även en till present till Lucas, så nu är jag & Johan uppe i 8 presenter till Lucas födelsedag :)






Det fanns massa roliga grejer inne på Polarn & Pyret :)


När vi kom hem till mamma & Emma igen vid 5 så kom Johan, Lucas blev glad och så fick han leka i bilen vilket han älskar!!





Så kom mormor också och så åkte vi till Laxbutiken och åt god mat och glass innan vi åkte hem. Lucas somnade som en stock när han hade fått välling ♥



Lucas åt pannkakor med glass & sylt :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka fina lockar han har :) Gullunge!

2010-07-13 @ 09:37:41
URL: http://karastebarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback