Mysdag hemma!

Idag har jag och Lucas vart hemma hela dagen. Har busat och myst massor! ♥ Vi har byggt massa torn av både mjuka klossar och "burktorn", eller jag har byggt och Lucas har rasat :P Lucas har sprungit runt i gåstolen och dragit ner massa saker från bordet, busungen! Sen har vi busat med nallen och läst böcker.
Har även hunnit med att mysa i soffan och medans Lucas sov så såg jag lite på One tree hill. Har blivit förkyld =/ Så det var skönt att vara hemma och ta det lugnt.

På kvällen åkte vi och storhandlade, skulle egentligen gått på kurs på öppna förskolan men eftersom b¨de jag och Johan har blivit förkylda så ville vi inte gå dit och smitta ner någon.









Världens sötaste busunge ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Lucas ser ut att gilla Nallen =D

2010-01-12 @ 00:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback