Måndag igen.

I helgen har ju jag & Lucas vart hos mamma & Emma medans Johan har vart i Ed hos sina föräldrar. Jag var fortfarande lite förkyld, men mycket piggare och kunde prata igen :P Men Lucas blev dålig i helgen, han fick feber och låg mest och sov. På söndagen var han mycket piggare och febern hade gått ner så att han bara hade lite högre temp än vanligt.


En trött liten kille med feber ♥



Idag var han pigg imorse när vi vaknade, så jag tänkte att nu är han frisk igen :) Men så tog jag tempen och det visade sig att han hade lite hög temp än, inte riktigt feber men högre än normalt. Så det får bli en lugn dag hemma så att Lucas blir helt frisk innan vi går ut i kylan, det är ju typ 14 minus ute..

(När jag tog tempen på Lucas så låg han i min & Johans säng, så jag tänkte att jag kunde gå och tvätta av termometern innan jag satte på honom blöjan. När jag kom tillbaka så hade han bajsat, han måste ha tyckt att det var väldigt skönt eftersom det inte var något i vägen, ingen blöja eller stol som han satt i ;P )

Nu har han ätit gröt och det märks att han inte riktigt är frisk än, för han var jättetrött och somnade med en gång när vi satte oss i soffan. Brukar ta en stund innan han somnar på dagen.



Lite piggare, men inte frisk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback